Big data jako základ pro úspěšný obchod
na dobrém místě

Díky big datům zjistíte, kde nejlépe otevřít novou pobočku. Kdo a jak často se na zvolených místech pohybuje. A také kdy. Big data vám také umožní lépe pochopit potřeby a chování vašich zákazníků. A pak na ně lépe cílit reklamu nebo predikovat jejich budoucí kroky.

Jak to celé funguje? Signál mobilního telefonu, historie prohlížení na internetu… Všichni po sobě zanecháváme datové stopy. A my je dokážeme posbírat, zanalyzovat i vyhodnotit, a doporučit tak nejlepší strategii pro rozvoj vaší prodejní sítě či oslovení potenciálních zákazníků.

Najděte správnou lokalitu i své zákazníky. Díky big datům od O2

Zjistěte, kde a kdy se pohybují vaši zákazníci a nabídněte jim přesně to, co chtějí. Ať už je to pobočka obchodu na dobře zvoleném místě, optimální otevírací doba, nebo reklama, která přesně trefuje cíl.

  • O2 má 99% pokrytí 99 %

    O2 má 99% pokrytí a více než 55 000 přístupových bodů po celé ČR. V hustě osídlených oblastech dokážeme analyzovat oblast velikosti náměstí nebo obchodního centra.

  • Data ze sítě O2 34 %

    Data ze sítě O2 reprezentují zhruba 40 % české populace a jejího chování. Naše analýzy následně přepočítáváme na celou populaci.

  • Naše analýzy a predikce stavíme na datech 1,6 mil.

    Naše analýzy a predikce stavíme na datech od 1 650 000 mobilních zákazníků, 450 000 s fixním připojením k internetu a 240 000 zákazníků O2 TV.

Realita dnes

Připravujete expanzi do dalších lokalit, ale chybí vám informace o množství lidí, kteří se ve vytipovaných místech nachází, jejich věku, pohlaví nebo národnosti. Netušíte, jestli dává smysl mít otevřeno o víkendu nebo od brzkého rána. Ani to, kolik prodavaček a kdy by na prodejně mělo být.

Při propagaci „cílíte na všechny“ a tím pádem, vlastně na nikoho. Neumíte oslovit konkrétní lokalitu. Přemýšlíte, jak vypadá váš (potenciální) zákazník, ale chybí vám data.

Nevíte nic o jejich dlouhodobých zájmech, ani aktuálních potřebách. Netušíte, jak se chovají teď, a už vůbec ne, jak se budou chovat v budoucnu.

Prodej 21. století

  • Geodata vám řeknou, jaká je celková návštěvnost vybrané lokality. Zjistíte, jaká je sktruktura návštěvníků podle pohlaví i věku. A třeba i to, jaká je jejich spádovost. Dokážeme pro vás připravit i srovnání s konkurenčními lokalitami. Všechna vaše další rozhodnutí tak můžete opřít o data.
  • O data můžete opřít i propagaci. Dostanete unikátní informace o zákaznících a jejich chování (nejen) v digitálním světě. To vám dovolí precizně cílit své kampaně – podle demografických informací, podle více než 60 zájmových kategorií nebo třeba podle lokality, kde daný člověk pracuje, bydlí nebo se pohybuje.
  • Kdo má přístup k zákaznickým datům, má přístup k budoucnosti.

Naše řešení v praxi aneb Na co jsme hrdí

Pomohli jsme desítkám firem – zjistit víc o lokalitách, kde mají nebo plánují prodejny, o potenciálních zákaznících. Na maximum využít datové analýzy. Zefektivnit reklamu, ale třeba i nábor nových zaměstnanců.

HR kampaň pro prodejny O2

HR kampaň pro prodejny O2

Při hledání vhodných kandidátů pro prodejny O2 jsme vsadili na chytré cílení. Díky web profilování jsme našli ty, kteří aktuálně hledali práci a měli zájem o nové technologie. Pracovali jsme i s místem bydliště a případnou dojezdovou vzdáleností. A ty, kteří odpovídali našim požadavkům, jsme oslovili přes klasické SMS. Kromě toho jsme pomocí geolokačních SMS oslovili také ty, kteří pracovali v okolí.

Výsledek? Zvedli jsme návštěvnost HR webu o 160 % a získali 86 životopisů od relevantních zájemců.

Komu dalšímu jsme pomohli

I na tyto spolupráce jsme hrdí a společně díky nim posouváme digitalizaci retailu dál.

  • TESCO
  • PENNY
  • Baťa
  • Ptáček
  • Geco
  • Sportisimo
  • TETA
  • DM
  • AUTO KELLY
  • SHELL
  • Mol
  • Dr.Max

Je pro vás digitalizace aktuální téma? Rádi s vámi všechno probereme.

Nechte na sebe kontakt a my se vám do 2 pracovních dnů ozveme

* Povinné položky

Nebo se na nás obraťte každý všední den mezi 9:00 a 17:00

Ilona Bohunová

Ilona Bohunová

Customer Relationship Specialist