Omnichannel aneb prodávejte a buďte se zákazníkem
i mimo kamennou prodejnu

Dnes si zákazník chodí do prodejny pro zážitek a inspiraci. Buďte s ním i poté, co z vaší provozovny odejde. Propojte všechny prodejní a komunikační kanály v jeden a buďte se zákazníkem od chvíle, kdy si shání informace na internetu přes osobní návštěvu prodejny až po následný online nákup. Omnichannel je možnost, jak cíleně oslovit a prodat i mimo kamenný obchod.

Pomůžeme vám propojit všechny kanály a zajistit jejich provázanost. Perfektně nastavit procesy a sbírat data o vašich zákaznících a jejich chování. Díky tomu pak můžete napříč online a offline kanály komunikovat s každým jednotlivým zákazníkem způsobem, který preferuje.

Prodávejte tam, kde jsou vaši zákazníci. Díky omnichannelu

Omnichannel dnes není jen příležitost, ale povinnost. Propojte všechny online i offline kanály a buďte se zákazníkem od hledání informací přes nákup až po následný servis.

  • Podle studie Harvard Business Review 73 %

    Podle studie Harvard Business Review z roku 2017 využívá
    73 % zákazníků při nákupu zboží hned několik prodejních kanálů.

  • V roce 2018 porovnávalo ceny 34 %

    V roce 2018 porovnávalo ceny v obchodech pomocí mobilních zařízení s připojením k internetu
    34 % zákazníků.

  • 38 % zákazníků 38 %

    38 % zákazníků v roce 2019 využilo jako inspirační zdroj pro své nákupy sociální sítě a obsah, který se na nich objevuje.

Realita dnes

Máte kamennou prodejnu i e-shop. Lidé si dokonce v kamenném obchodě můžou vyzvednout zboží, které si online objednali. Obrácený přístup už je ale složitější. Když si k vám na prodejnu někdo přijde prohlédnout zboží, na e-shopu si ho sice objednat může, vy mu ale nákup nijak neusnadníte. Nemáte jak.

Pokud si zákazník není výběrem jistý, hledá další informace a porovnání. Odchází do jiných prodejen nebo hledá doma na internetu. Pravděpodobnost, že se k vám vrátí se zmenšuje.

Prodej 21. století

  • Každý, kdo dorazí k vám na prodejnu, se může připojit na zákaznickou Wi-Fi. Díky tomu si najde všechny informace o produktech, které ho zajímají, a potvrdí si správnost svého výběru.
  • A nejen to. Pokud si vybrané zboží vyfotí na mobil, vznikne virtuální košík, který mu usnadní pozdější nákup z domova. A to i díky propojení na podpůrný on-line chat či prodejní call centrum.
  • A funguje to i obráceně. Pokud si někdo přes svůj zákaznický profil prohlíží konkrétní produkt, víte to a můžete ho přímo na toto téma kontaktovat.

Naše řešení pro omnichannel

Omnichannel stojí a padá na bezchybném technologickém řešení, sofistikované práci s (big)daty a samozřejmě i na připojení k internetu a přístupnosti dat. S tím vším vám dokážeme pomoci.

Komu dalšímu jsme pomohli

I na tyto spolupráce jsme hrdí a společně díky nim posouváme digitalizaci retailu dál.

  • TESCO
  • PENNY
  • Baťa
  • Ptáček
  • Geco
  • Sportisimo
  • TETA
  • DM
  • AUTO KELLY
  • SHELL
  • Mol
  • Dr.Max

Je pro vás digitalizace aktuální téma? Rádi s vámi všechno probereme.

Nechte na sebe kontakt a my se vám do 2 pracovních dnů ozveme

* Povinné položky