Zjistěte, jak se vaši
zákazníci chovají

Víte, kolik lidí včera navštívilo vaše prodejny, jak dlouho v nich byli a kterými uličkami brouzdali? Vše, co se dá změřit, jde i zlepšit. A platí to i pro vaše zákazníky a jejich spokojenost. Zjistěte, jak se lidé na vašich prodejnách chovají a co je zajímá.

Dejte díky sofistikované in-store analytice sbohem dlouhým frontám u pokladen nebo naopak prázdným uličkám. Pomůžeme se zefektivněním reklamních ploch i jejich správy. Ušetříme vám čas, který můžete věnovat zákazníkům a nikoli měnění papírových cenovek či reklamních letáků.

Přizpůsobte prodejny zákazníkům a jejich potřebám

Nedomnívejte se, ale měřte a analyzujte. Díky datům můžete upravit otevírací dobu prodejen, rozložení zboží v uličkách, počet pokladních nebo přesně zacílit digitální reklamu.

  • Díky pokročilé in-store analytice 5 %

    Díky pokročilé in-store analytice, kterou měříme návštěvnost na prodejnách, roste výkon prodejen průměrně o 5 %.

  • Fronty jsou 2. nejčastější důvod nespokojenosti zákazníků 2.

    Fronty jsou 2. nejčastější důvod nespokojenosti zákazníků. A vy jim můžete předcházet.

  • Několik málo minut vám stačí 4 min.

    Několik málo minut vám stačí k tomu, abyste centrálně změnili ceny na stovkách prodejen naráz.

Realita dnes

Občas není co na práci a obchod je úplně prázdný. A pak jsou okamžiky, kdy se tvoří dlouhé fronty, zákazníci jsou nervózní a prodavačky nestíhají. Ať už proto, že si narůstajících front nikdo včas nevšiml, nebo proto, že prodavačky musí právě ručně měnit cenovky zboží.

Než vytisknete a rozdistribuujete reklamní letáky a plakáty na všechny pobočky, může se stát, že promujete zboží, kterého už je na skladě jen minimum, nebo ceny nejsou podle vašich aktuálních potřeb. Co s tím?

Prodej 21. století

  • S námi přesně víte, kolik a jakých zákazníků navštíví vaši prodejnu a jak se zde pohybují. Můžete tomu přizpůsobit rozpis směn, ale třeba i umístění zboží v regálech.
  • Díky digitálním cenovkám automaticky a na dálku upravíte ceny svých produktů. Z jednoho místa klidně ve všech prodejnách najednou. Vaši zaměstnanci se mohou věnovat přínosnější práci.
  • I reklamu na digitálních plochách můžete řídit na dálku a „ušít“ ji na míru prodejně i konkrétnímu místu v obchodě.
  • Personalizovanou nabídku zobrazíte svým zákazníkům i na vstupní obrazovce zákaznické WiFi. Tu využíváte i ke sběru kontaktních údajů použitelných pro další marketingové oslovování a rozšiřování zákaznické databáze.

Co vám pomůže zjistit víc o vašich zákaznících a jejich chování?

Náš zákazník, náš pán. A také zdroj mnoha zajímavých statistických informací. Využijte je ve svůj prospěch. Pomůžeme vám data posbírat, analyzovat a přetavit ve služby, které vaši zákazníci ocení.

Naše řešení v praxi aneb Na co jsme hrdí

Pomohli jsme desítkám firem – zvýšit spokojenost jejich zákazníků, ale i prodeje. Upravit provozní dobu i vzhled poboček. Získat cenná data o jejích zákaznících a promítnout je třeba i do podoby prodejen.

DRIVETHRU

„Chytré“ ceníky pro všechny restaurace McDonalds v ČR

Díky našemu řešení Digital Signage šetří společnost McDonalds nejen lesy, ale i čas svých zaměstnanců. Digitální obrazovky ve všech provozech v ČR i na Slovensku spravují centrálně a na dálku. Během pár minut tak mohou proměnit podobu ceníků – třeba podle denní doby nebo aktuální nabídky.

Komu dalšímu jsme pomohli

I na tyto spolupráce jsme hrdí a společně díky nim posouváme digitalizaci retailu dál.

  • TESCO
  • PENNY
  • Baťa
  • Ptáček
  • Geco
  • Sportisimo
  • TETA
  • DM
  • AUTO KELLY
  • SHELL
  • Mol
  • Dr.Max

Je pro vás digitalizace aktuální téma? Rádi s vámi všechno probereme.

Nechte na sebe kontakt a my se vám do 2 pracovních dnů ozveme

* Povinné položky